I did it!

Heeejsan bloggen!

Kom hem för typ en timma sedan. Kan berätta vad jag gjort;
Först åkte jag till en frisör o fixade mina ögonbryn. Riktigt nöjd blev jag faktiskt. Men jag har ju förstört de innan, därför är jag tvungen att rita mina ögonbryn i mitten... Annars blev de väldigt snygga. Ni får se imon ;) Sen gick vi (jag o mina föräldrar, lol) o handla och köpte hårfärg. Sedan gick vi och åt på en jättelyxig och god restaurang. :D

Just nu sitter jag iallfall med hårfärg i håret. Dock köpte jag (eller egentligen min mamma), helt fel hårfärg så jag vet inte riktigt hur det kommer bli, hoppas bara att det blir bra... Haha. Ni får se hur det blir imon.

Juste, klippte det igår oxå, haha.
Lite kortare bara... inte jättespeciellt.

NO PIC.




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0