Förbättring kommer!

Jag har tagit upp detta tidigare. Men jag känner att jag verkligen måste göra något åt det snart också. Jag har ju fått lägga upp hur många bilder som helst mer än en gång, just på grund av att jag aldrig hinner ta nya. Men om drygt en månad kan jag lova att ni inte kommer behöva se samma bilder om och om igen. Tänker köpa en kamera då, bara för bloggens skull. För nu använder jag min iphone 4, och kameran på den är ju fruktansvärt kass. Bilderna blir nästan aldrig bra, och hur kul är det att följa en blogg med en massa dåliga bilder? Jag hade nog slutat följa en sådan blogg nästan direkt. Så vi uppskattar att vi har så många läsare trots kvalitén på många av bilderna. Men som sagt, håll ut i max en månad till, sedan kommer det bli ändring på detta.




Kommentarer
Postat av: .......aa

Nää då;// bilderna är alldeles utmärkta . Söt e du ! Bra blogg 

2012-04-05 @ 19:11:59

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0