Fika med M&M

Har precis fikat lite med familjen och M&M. Jag orkar inte ta kort på presenterna, för ni har väl antagligen tröttnat på att se vad jag fick i födelsedagspresent vid det här laget :p Dom vuxna sitter fortfarande där nere och babblar, men jag smet upp på rummet. Har lyckats lära mig några funktioner om kameran också, men självutlösaren har jag inte riktigt koll på. Så Melissa får hjälpa mig med den delen. För er som inte riktigt har förstått det där med vad en självutlösare är för något så kan jag förklara att det är en liten liten fjärrkontroll. Man trycker på knappen och så tar kameran kort av sig själv kan man säga. Perfekt om man vill ta egobilder och slippa hålla en klumpig kamera i handen. Och så är det ju bra om man är en hel grupp. För då kan alla vara med på bilden istället för att en stackare ska behöva stå bakom kameran och ta kort på alla andra ;)




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0