Fått en kamera nu, wihoo

Jag har varit iväg med pappsen i några timmar och kollat efter kameran som jag ville ha. Först åkte vi till elgiganten, men den var slut för tillfället. Så vi fick åka vidare till nästa affär. Och där hade dom den. Köpte en Canon eos 600D som jag sa. Och en självutlösare, extra batteri och minneskort. Allt gick på under 10 000, så det var billigare än vad jag hade trott!
Nu ska jag sätta mig i lugn och ro och försöka klura ut hur kameran funkar. Så att jag kan börja använda den så snart som möjligt. Sedan kommer mormor och morfar om drygt 2-3 timmar, så morfar kanske kommer få hjälpa mig lite. Han har ju en riktig super kamera. Funderade på att köpa en sån först, men jag är ju inte så van vid kameror så jag börjar med denna som verkade lite enklare att hantera ;)




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0