Bilder på släkten

Skulle äta middag hos M&M efter skolan idag, tillsammans med familjen och kusinerna. Jag åt mig proppmätt precis som jag alltid råkar göra när jag kommer dit. Man kan ju knappt lämna sin mormor och morfar utan att komma hem och väga dubbelt så mycket. Alltid bjuds det på något. Men det var i alla fall jätte gott. Och jag passade på att öva på att ta lite bilder. Några blev i alla fall ganska bra för att vara tagna av en amatör ;)
Men nu är bilderna för stora för att jag ska kunna ladda upp dom, så jag ska försöka förminska dom på något sätt. Annars får jag tänka på att ställa in så att det blir färre pixlar till nästa gång.
(Även detta inlägget skulle ha kommit upp igår, men på grund av storleken på bilderna så tog det nog lite extra lång tid)












Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0