20:35

Jag satte på Mr and Mrs Smith som jag sa. Så grymt bra är den! Sedan låg jag i sängen och läste lite modebloggar tills det var dags att åka in till stan.

Vi åt sushi någonstans vid Avenyn och sedan tittade vi i några affärer. Jag köpte lite småsaker till skolan i en affär som jag aldrig sett förut. Riktigt bra priser i alla fall, så dit ska jag nog gå någon mer gång om jag bara behöver införskaffa mig ett par pennor eller liknande.

Filmen var jätte bra. Typ en blandning av Star Wars, Gladiator och någon mer film som jag inte riktigt kommer på. Och så var världens sötaste varelse med i den. Någon slags monsterhund. Jag blev verkligen förälskad direkt! Så himla synd att dom inte finns på riktigt ;)






Kommentarer
Postat av: kicki

Sushi mitt drog :S ;P <3 :D...

Skana dig oxå Ofelia <3<3

2012-04-12 @ 22:34:41
URL: http://kvickiis.blogg.se/

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0