Ibland är rubriker riktigt jobbiga...





___



Svar: Kan säga dig att jag oxå är ett shoppingsfreak, jag älskar verkligen att shoppa! Det är typ som en drog för mig, haha. Om jag inte shoppar på två veckor eller något, så mår jag dåligt och känner att jag måste åka till stan, även ifall jag inte köper något...

Jag kommer helt klart att lägga upp vad jag köpte, men inte riktigt nu, gör det lite senare ikväll! Hinner tyvärr inte göra det nu, har inte tagit kort på det än och det tar tid och så.
___
Jag ska ut snart, och sen kommer en vän från en liten stad (som ligger en bit bort), för att fira nyår här tillsammans med oss. :)

Men håll utkik, shoppingen kommer! ;)




Kommentarer

Lämna en kommentar sötnos ♥

Namn:
Vill du att vi ska minnas dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0